PORTFOLIO

Dotychczas miałam zaszczyt realizować zlecenia między innymi dla Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Zdrowia, Skarbnicy Narodowej, Fundacji WWF Polska, ING Banku Śląskiego, Banku Spółdzielczego, firm Orbis, Electrolux, Vichy, Żywiec Zdrój grupa Danone i wielu innych.

Poniżej krótki opis kilku z setek zrealizowanych przeze mnie projektów.

 

Teksty na stronę www dla marki Vichy

Dla marki Vichy stworzyłam serię tekstów, dialogów i scenariuszy na potrzeby witryny Vichy Consult do personalizowanej diagnostyki skóry. 

 

 

Stworzenie pomysłu na nazwę nagrody

Jednym z powierzonych mi zadań było stworzenie nazwy nagrody biznesowej:) Do realizacji została wybrana moja propozycja nazwy „Laury Magellana”. Tak, to ja jestem pomysłodawcą tej nazwy:)

 

 

Stworzenie hasła dla Ministerstwa Zdrowia

Moja największa duma! 🙂
Wygranie konkursu na hasło i key visual kampanii zainicjowanej przez Ministerstwo Zdrowia, promującej badania profilaktyczne.
Wygrało moje hasło “Żyjesz nie tylko dla siebie”. 

 

Teksty dla Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Dla Bankowego Funduszu Gwarancyjnego miałam zaszczyt stworzyć teksty materiałów edukacyjnych dla kampanii
„Co powinieneś wiedzieć o bezpieczeństwie swoich pieniędzy?”
Z uwagi na trudną tematykę, zaproponowałam stworzenie materiałów w formie krótkich pytań i jak najprostszych odpowiedzi.
Pomysł został zaakceptowany i zrealizowany:)

Scenariusz kampanii TV dla WWF Polska

Do realizacji został wybrany mój scenariusz kampanii telewizyjnej fundacji WWF Polska.
W scenariuszu postanowiłam pokazać zwierzęta jako istoty, z którymi łączy nas coś wyjątkowego.
Zwierzęta, podobnie jak ludzie, troszczą się o swoje potomstwo!

 

Hasło dla Urzędu Marszałkowskiego

I znów wygrało hasło stworzone przeze mnie! 🙂
Dlaczego fundusze unijne trzeba reklamować i promować?
Bo wiele osób sądzi, że są dla nich niedostępne!
Dlatego w kampanii promującej unijną pomoc zaproponowałam hasło „niezwykła szansa dla zwykłych ludzi”.
Mój pomysł wygrał konkurs i hasło „niezwykła szansa dla zwykłych ludzi” zostało wykorzystane w spotach, plakatach, reklamie outdorowej i w internecie. 

 

Moje hasło w reklamie z Justyną Kowalczyk

Reklama z moim hasłem, a w roli głównej absolutnie przecudowna i uwielbiana przeze mnie Justyna Kowalczyk! Byłam przeszczęśliwa, że do tej kampanii wybrano hasło, które zostało przeze mnie stworzone w wyniku poszukiwań wspólnego mianownika pomiędzy sportem a biznesem. Tak powstało hasło „sukces zrodzony z pasji”, jako właśnie ‚złota myśl” która sprawdza się w niemal każdej dziedzinie życia, tak w sporcie jak i w prowadzeniu przedsiębiorstwa:)